Maia Urstad
Escenes eliminades
En aquestes escenes eliminades, l’artista, mediador, educador i músic ucraïnès Anton Kats parla sobre la transició del projecte de MAKU cap a MÆKUR, sobre baixar el ritme i obrir espais d'escolta i sobre infraestructures contextuals i emocionals dins de la pràctica artística.
Anton Kats
Procés, liminalitat, mediació, transmissió, ràdio, ressonància, oralitat, arxiu i abundància. En el nostre encreuament i coincidència amb l'artista, mediador, educador i músic ucraïnès Anton Kats “es van alinear els astres” per a posar a prova formats i aprenentatges previs. Tres trobades en remot, sis hores d'enregistrament i diverses tisores en flames han donat forma aquest cadàver exquisit des del qual abordem un discurs i una pràctica que tendeix a desbordar-se i excedir-se tant en els matisos com en els detalls. En quest podcast, parlem de l'Europa de la integració des d'una experiència encarnada, de memòria, demència i diferents formes de no saber, de recerca artística i art que desafia a la representació, de projectes site-specific i dispositius mòbils i efímers, d'emissions de curt abast i la ràdio com un dispositiu generador d’espai comú i públic.
Escenes eliminades
Recuperem aquí fragments inèdits de l'entrevista amb Maia Urstad que no vam poder utilitzar en el seu moment.
Maia Urstad
L'artista noruega Maia Urstad parla sobre nostàlgia, senyals horàries, de l'AM, FM i DAB, de la importància de l’ska, d'arcs i obeliscos, dels sons al fiord, càpsules de temps, de Program 81, de freq_out, de sirenes de boira, d'emissores locals i de cintes perdudes.