03/08/2015 22' 27''

Fa anys que Serafín Álvarez va decidir centrar la seva mirada i la seva atenció en els passadissos com alguna cosa més que un element arquitectònic i estructural. Sota el seu punt de vista, passat pel filtre de la ciència ficció, el passadís funciona com a metàfora d'intermedi, de connexió, de viatge, de portal entre espais, entre dimensions, de viatge entre estats mentals i físics. El passadís és una zona a recórrer i alhora condiciona un recorregut que sovint passa desapercebut, precisament per la seva condició de simple connector.

Amb motiu de la seva participació en l'exposició "Espècies d'Espais", SON[I]A parla amb Serafín Álvarez sobre videojocs, l'origen de la seva fixació pel passadís com a fetitxe i l'ús dels recursos digitals en art contemporani.

Escaleta del programa
00:10 Introducció
01:05 De Mil Altiplans als aeroports: l'interès pels passadissos
05:28 Col·leccionar passadissos de cinema
09:11 El viatge cap a l’altredat
14:32 Maze Walkthrough. Explorar el laberint
17:49 La suspensió de la incredulitat
20:23 Eines i formats

Compartir
SON[I]ASerafín Álvarezvideojoctumblrciència-ficció