27/05/2010 0' 53''

A Konrad Fischer només li va caldre una exposició per obtenir fama mundial. L'espai? Un passadís de deu metres de llarg i tres d'ample, situat en una ciutat aleshores anodina per a l'art contemporani: Düsseldorf. Tot va començar amb Carl Andre, que fou seguit per una llarga llista de grans artistes que van convertir aquests trenta metres quadrats en un desafiament i un trampolí.

Konrad Fischer va obrir el 1967 una galeria en un passatge situat al cor de Düsseldorf. Ben aviat es va transformar en un laboratori d’idees brillants que va irradiar per tot Europa fins a arribar als Estats Units. També va exercir una enorme influència sobre una generació d'artistes que, en la segona meitat del segle xx, va protagonitzar un dels darrers moviments d'avantguarda en l’art occidental.

Son[i]a parla amb Friedrich Meschede i Dorothee Fischer sobre l'exposició "Amb la probabilitat de ser vist. Dorothee i Konrad Fischer. Arxius d'una actitud".










 

Compartir
Son[i]a