Son[i]a #320. Ji Youn Kang
Escenes eliminades
Recuperem fragments inèdits de la nostra conversa amb l’artista sonora Ji Youn Kang que no vem poder incloure en el seu moment.
Les composicions abstractes de Ji Youn Kang estan impregnades de la seva pròpia mescla de so experimental occidental i música ritual coreana. Un rerefons que també es filtra en les seves presentacions en viu, on explora les estructures rítmiques primitives i empoderadores del xamanisme coreà, que sovint evolucionen de lentes a ràpides, i fonts de so sorolloses a través d'una amalgama de dispositius analògics de construcció pròpia, instruments acústics i tècniques de processament digital. En aquest podcast, Ji parla sobre música ritual coreana, quintes justes i naturalesa, objectes ressonants, soroll, instruments casolans, incertesa i tensió, Wave Field Synthesis i estratègies per a involucrar l’audiència a la xarxa per a una comunicació significativa.
Arthur Sauer, co-fundador de Game of Life, l'únic sistema mòbil de Wave Field Synthesis del món, parla de so immersiu, música electrònica espacial, i d'altres aplicacions de la Wave Field Synthesis.
L'obra d'Hugo Esquinca és una crosta multi-capa, ofuscada intencionalment a través de l'excés, deliberadament difícil de pelar. Eliminar capes d'ofuscació en aquesta densa xarxa d'interaccions transductives no serveix de gaire, perquè aquestes capes són precisament el que l’Hugo utilitza per a exposar-te a tu (i a ell mateix) a una mena de sobrecàrrega sensorial. Parlem amb l’Hugo sobre criar-se en l’hipercaos de la Ciutat de Mèxic i com aquesta experiència es relaciona amb la seva fascinació per la velocitat, la sobreabundància i el sincretisme.