Son[i]a #258. Domènec
Escenes eliminades
Recuperem aquí fragments inèdits de l’entrevista amb Domènec que no vam poder utilitzar en el seu moment.
Florent Bex explica la manera de treballar de Matta-Clark, el context en què es van conèixer i la forma en què les filmacions, fotografies i dibuixos que ell feia com a documentació es van acabar convertint en la seva obra.
Recuperem aquí fragments inèdits de l'entrevista amb Eyal Weizman que no vam poder utilitzar en el seu moment.
Eyal Weizman parla sobre els principis bàsics de l'arquitectura forense, les seves aplicacions pràctiques i la seva vinculació al món de l'art i la creació.
Domènec ens parla sobre els seus processos de treball i documentació –el que ell anomena una "investigació bastarda", sempre a cavall entre l’art, l’antropologia, la sociologia, la història, el periodisme i l'activisme)–. Reflexiona també sobre la naturalesa dels espais de l'art en tant que espais púbics, i repassa en profunditat algunes de les seves obres més destacades.