Son[i]a #10
Ana Longoni
![Son[i]a #10](https://img.macba.cat/wp-content/uploads/2024/03/DSCN6111_big.jpg)
“Descentrats. Altres relats del conceptualisme (argentí i llatinoamericà)” és un
curs de quatre sessions dedicades a l’anàlisi del conceptualisme llatinoamericà. El curs se centra la seva atenció en el cas paradigmàtic d’Argentina, donant una lectura perifèrica de pràctiques artístiques que s’han desenvolupat al marge dels discursos oficials i hegemònics de l’art. El SON[I]A recupera les idees i reflexions d’Ana Longoni, principal artífex del curs.
programes relacionats
Reflexions sobre un moment crític: Toni Serra, Ana Longoni i Rubén Martínez
Aclaparats pel discurs institucionalitzat de la política i els economistes, convidem artistes, filòsofs, investigadors i poetes a posar en comú quines són les implicacions, positives i negatives, de la crisi estructural que estem vivint, i a imaginar un futur incert.
Roberto Jacoby
Roberto Jacoby obre els seus llibrets de poesia i ens parla d'escriptura, inspiració, saqueig i desmaterialització; de blancs i negres, sofàs-llit, art, política i activismes des del Sud.
Ana Longoni
Entrevista a Ana Longoni sobre el seminari "Pensar el conceptualisme global"