MEMORABILIA. COL·LECCIONANT SONS AMB…
Eduard Escoffet
Com a part del procés d’investigació de la sèrie de podcasts MEMORABILIA. Col·leccionant sons amb…, reproduïm la conversa per email amb el poeta i col·leccionista de poesia sonora i veu Eduard Escoffet.
En aquesta conversa Escoffet reflexiona sobre la seva col·lecció personal de poesia sonora i veu, el naixement i evolució del gènere i la historiografia que tracen els 4,5 metres lineals de CDs i cassets que pacientment acumula a casa seva des dels anys noranta.
Eduard Escoffet és poeta. La seva producció es reparteix entre vàries disciplines: poesia sonora, visual, textual i performance. Des de Propost, organització que va fundar el 1993, ha produït nombrosos events i festivals relacionats am la poesia. Així mateix, des dels anys noranta, col·lecciona poesia sonora i veu. propost.org/escoffet/
programes relacionats
En aquesta desena entrega, Chris Cutler observa la veu humana i les seves reinvencions estètiques. Continuarà a l’episodi onze.
Vox et repetitio
En aquest nou episodi capturem algunes de les infinites instàncies de repetició i veu de la col·lecció de poesia sonora d'Eduard Escoffet.
En aquesta peça sonora, Oriol Vilanova recita, un darrere l'altre i sense cap ordre, els més de mil noms de les ciutats que protagonitzen la col·lecció d'arcs de triomf de “Còpies”, obra de la Col·lecció MACBA.
Bradien + Eduard Escoffet mixtape
Aprofitem la selecció musical del SON[I]A #182 a càrrec de Matias Rossi (Bradien) i Eduard Escoffet per fer un mixtape.
Oriol Vilanova
Oriol Vilanova treballa amb diversos materials provinents de mercats de les puces: postals, llibres i altres documents que col·lecciona, classifica i recompon per tal de crear nous recorreguts mentals.
Bradien i Escoffet
Matías Rossi, membre fundador de Bradien, i Eduard Escoffet, comparteixen 10 punts d'ancoratge que ens ajuden a entendre millor el rerefons, el procés i les intencions de la seva síntesi de poesia i música.
Reflexions sobre un moment crític: Perejaume, Ignasi Aballí i Eduard Escoffet
Aclaparats pel discurs institucionalitzat de la política i els economistes, convidem artistes, filòsofs, investigadors i poetes a posar en comú quines són les implicacions, positives i negatives, de la crisi estructural que estem vivint, i a imaginar un futur incert.