LÍNIES DE VISIÓ
Conversa entre Tetsuo Kogawa i Yasunao Tone. Transcripció
A la setena entrega de la sèrie Curatorial LÍNIES DE VISÓ, el filòsof i pioner de la Mini FM ràdio Tetsuo Kogawa i l’artista sonor Yasunao Tone van concebre una peça basant-se en un intercanvi de correus electrònics entorn del radioart. En aquest document transcrivim la conversa.
programes relacionats
Per Roc Jiménez de Cisneros
Aproximació a l'obra i mètode de treball de l'artista japonès Yasunao Tone, realitzada a partir de diverses converses amb el propi artista i altres col·laboradors.
Espai
Aquest episodi explora el so en relació amb l'espai, i considera els usos de l'espai acústic com un element actiu del procés compositiu.
Transmissió, traducció, revelació>>>partitura per a la interpretació
Exploracions musicals, sociològiques i biològiques de com les nostres ments i intuïció tradueixen i transmeten música.
Exclusives
Obres exclusives de Yasunao Tone i Christophe Charles.
Radio Incarné. Yasunao Tone i Tetsuo Kogawa
Col·laboració del filòsof i pioner de mini FM radio, Tetsuo Kogawa, i de l'artista sonor Yasunao Tone, basada en un intercanvi d'e-mails sobre "radioart".