LINIES DE VISIO #2
El so no té una cara oculta...
A càrrec de Barbara Held i Pilar Subirà
“[el so] és un present en onades, no en un punt d’una línia; és un temps que es desplega, que és buit per dins, ampliat o ramificat, que embolcalla o separa, que esdevé o és convertit en un bucle, que s’estira o es contrau…”.
LINIES DE VISIO #2 aprofundeix en conceptes relatius al temps, lluny de la linealitat i la tradició occidental, basant-se en l’ús de la latència i el delay, els rituals diaris i les col·laboracions en xarxa a través de la música de…
Llista de temes
01 Brenda Hutchinson, “dailybell2008, (2/29/2008, 7:27 AM)” 00’44
02 Pauline Oliveros i Miya Masaoka “Daylight”, 2007 12’53”
03 Phill Niblock, “Russian Train”, 2007 10’02”
04 José Maceda, “Kubing”, 1967 (interpretada per University of the Philippines Contemporary Music Ensemble, dirigida per Ramon P. Santos, 2007) 08’45”
05 Chris Brown, “Stupas”, 2007 (interpretada per Chris Brown i William Winant) 15′
06 The Hub, “ROL’EM”, 1988 07’04”
07 Brenda Hutchinson, “dailybell2008 (2/29/2008, 6:41 PM)” 01’38”
programes relacionats
Un "spaghetti western" sobre l'escena de música experimental a la Costa Oest als anys 80.
Brenda Hutchinson conversa amb el jove compositor i intèrpret de San Francisco, Jon Brumit, sobre la "col·laboració amb estranys" que és la base de l'obra de tots dos.
Barbara Held i Pilar Subirà parlen de l'exposició "Possibilitat d'acció. La vida de la partitura"
Exploracions musicals, sociològiques i biològiques de com les nostres ments i intuïció tradueixen i transmeten música.