LINIES DE VISIO #1
Transmissió, traducció, revelació>>>partitura per a la interpretació

A càrrec de Barbara Held i Pilar Subirà
LINIES DE VISIO #1 s’inspira en projectes recents al voltant de les partitures. Exploracions musicals, sociològiques i biològiques de com les nostres ments i intuïció tradueixen i transmeten música.
Les composicions d’aquest programa tenen el seu origen en partitures tan variades com programes d’ordinador controlats per un intèrpret en directe, instruccions verbals que se superposen a un enregistrament de pianola, dades d’un sistema de navegació GPS que converteix la posició geogràfica en sons matemàtics, un text de Jacques Derrida o tres matrius sobreposades de números amb diferents registres de blanc.
Llista de temes
01 Matthew Marble and Seth Nehil, “Ecclipsis”, 2003-2005 (extracte)
02 David Behrman, “Long Throw, Beginning”, 2007
03 Yolande Harris, “Taking Soundings”, 2006-2007
04 Bob Ashley, “White on White”, 1963-2007 (interpretat per Jennifer Choi, violí; Alex Waterman, violoncel; David Watson, guitar)
05 Jens Brand, “New Methods for Circular Breathing, #3 / Player Piano & Piano Player”, 2001-2006 (interpretat per Clemens Rave)
06 Yasunao Tone, “The Origin of Geometry: An Introduction”, 2006 (Zeena Parkins, arpa)
programes relacionats
Transcripció de la conversa entre Tetsuo Kogawa i Yasunao Tone per a LÍNIES DE VISIÓ #7.
Alex Waterman
Entrevista a Alex Waterman, músic, compositor, escriptor i comissari de l'exposició Agapé.
El so no té una cara oculta...
Aprofundim en conceptes relatius al temps, lluny de la linealitat i la tradició occidental, basant-se en l'ús de la latència i el delay, els rituals diaris i les col·laboracions en xarxa.
Barbara Held i Pilar Subirà
Barbara Held i Pilar Subirà parlen de l'exposició "Possibilitat d'acció. La vida de la partitura"