INTERRUPCIONS #18
Vox et repetitio
A càrrec d’Eduard Escoffet
Enregistrar de debò no serà possible fins al segle XX, quan la tecnologia permetrà enregistrar, reproduir, manipular i multiplicar la veu del poeta. Una sola font, infinites capes. Una màquina que permet plasmar la multiplicitat que hi ha en cada veu, en cada home. I serà quan neix un nou gènere, una nova senda que no és res més que la recuperació de la poesia primigènia, la d’abans del paper: veu i repetició. En aquest mix capturem algunes de les infinites instàncies de repetició i veu de la col·lecció de poesia sonora d’Eduard Escoffet.
programes relacionats
Aquesta és una conversa per email amb el col·leccionista de poesia sonora i veu Eduard Escoffet, que va tenir lloc a l'estiu de 2013.
L'obra sonora de Gil J Wolman, sovint ignorada, anticipa la poesia sonora i constitueix una de les forces vives de la poesia lletrista. Aquest programa de ràdio reconstrueix el vincle entre el lletrisme, la poesia sonora i l'obra d'algunes figures aïllades però essencials en aquest camp.
Bradien + Eduard Escoffet mixtape
Aprofitem la selecció musical del SON[I]A #182 a càrrec de Matias Rossi (Bradien) i Eduard Escoffet per fer un mixtape.
Bradien i Escoffet
Matías Rossi, membre fundador de Bradien, i Eduard Escoffet, comparteixen 10 punts d'ancoratge que ens ajuden a entendre millor el rerefons, el procés i les intencions de la seva síntesi de poesia i música.
La veu inhumana
Logopedes, lingüistes, empresaris, artistes i músics han somiat amb emular la parla humana des de finals del segle XVIII. En aquest mix, Genís Segarra, un apassionat del tema, traça un personal recorregut amb la síntesi de veu com a fil conductor.