FONS ÀUDIO #22. Xavier Ribas
Escenes eliminades
Recuperem aquí fragments inèdits de l’entrevista amb Xavier Ribas que no vam poder utilitzar en el seu moment.
programes relacionats
Jorge Ribalta
L'artista, crític i comissari d'exposicions Jorge Ribalta ens parla sobre els seus processos de treball; sobre les confluències entre pràctiques artístiques i pràctiques socials; i sobre les relacions entre creació, gaudi i coneixement.
Manolo Laguillo
Manolo Laguillo (Madrid, 1953) és fotògraf, assagista i catedràtic de fotografia a la Facultat de Belles Arts de la Universitat de Barcelona. Les seves representacions urbanes, austeres i despoblades, il·lustren els processos de transformació de les metròpolis contemporànies. A FONS ÀUDIO #37 Manolo Laguillo ens parla dels seus processos de treball amb la càmera de gran format; dels seus passejos per la perifèria; de bassals, asfalt i ruïnes; de les possibilitats del color i el blanc i negre; la sensualitat de la còpia en paper; i dels vincles entre música i fotografia.
Eric Baudelaire
Nascut a Salt Lake City però resident a París, Eric Baudelaire treballa amb diferents formats per aproximar-se a documents i esdeveniments històrics amb una forta càrrega política. A FONS ÀUDIO #21 posa en context les idees i procediments de l'obra a la Col·lecció MACBA "The Anabasis of May and Fusako Shigenobu, Masao Adachi, and 27 Years Without Images", 2011.
Xavier Ribas
Les fotografies de Xavier Ribas disseccionen els processos de transformació de les metròpolis contemporànies i les formes de vida i habitabilitat que aquests canvis generen.