COMPONENT AMB PROCESSOS: PERSPECTIVES SOBRE MÚSICA GENERATIVA I DE SISTEMES #6.1
Transcripció
A càrrec de Mark Fell i Joe Gilmore
El sisè episodi de COMPONENT AMB PROCESSOS: PERSPECTIVES SOBRE MÚSICA GENERATIVA I DE SISTEMES tracta sobre la relació entre la música basada en processos i l’espai, i observa com músics i compositors han fet ús de l’espai com un element actiu de la composició musical. Aquesta anàlisi, que inclou alguns precedents històrics com els cants tibetans i medievals, no es restringeix a l’exploració externa de l’espai acústic, sinó que n’inclou també l’exploració interna, com a espai fisiològic.
programes relacionats
Mark Fell i Joe Gilmore
Entrevista amb Mark Fell i Joe Gilmore, artistes sonors i comissaris de COMPONENT AMB PROCESSOS: PERSPECTIVES SOBRE MÚSICA GENERATIVA I DE SISTEMES.
Exclusives
Obres exclusives d'Stephan Mathieu i Russell Haswell.
Espai
Aquest episodi explora el so en relació amb l'espai, i considera els usos de l'espai acústic com un element actiu del procés compositiu.