18/09/2008 72' 39''
Anglès
prototypes for the mobilization and broadcast of fugitive sound", 2007. Foto: Brandon LaBelle

A càrrec de Barbara Held i Pilar Subirà

La gravació pot reflectir pensaments i emocions humanes (Arthur Russell), la memòria (el projecte de Brandon LaBelle "Phantom Music-Radio, Memory, and Narratives from Auditory Life"), o pot convertir-se en museu (Edgar Varèse va utilitzar gravacions de la processó i la Dansa de la Mort del Dijous Sant a Verges, d'origen medieval, per fer la banda sonora d'una pel·lícula sobre Miró). Una producció d'estudi enregistra una interpretació perfecta, la seva presència en l’espai i el temps és semblant a la d'una pel·lícula. Fins i tot un so destructiu es pot transformar en les vibracions delicades d'una membrana transparent ("The trembling of my Williamsburg art studio", Juan Matos Capote).

Llista de temes

01 Edgar Varèse "La procesión de Verges", 1955 2'54''
02 Anne Wellmer, "needle", 2003 3'
03 Brandon LaBelle, "Dirty Ear" 2007 8'42''
04 Richard Garet, "Précis", 2007 6'
05 Octante, "Sense títol", 2008 8'15''
06 Arthur Russell, "Home Away from Home", 1986 5'12''
07 Juan Matos Capote, "The trembling of my Williamsburg art studio while they were constructing outside", 2008 6'55'' (Nota: Si us plau, cobriu els altaveus amb una fina làmina de paper o acetat per poder apreciar les vibracions)
08 Roscoe Mitchell, "Parched Plain", 2006 13'06''
09 John Bischoff, "Override", 2002 3'51''
10 Andrés Lewin-Richter, "Study 1", 1964. 3'35''
11 Matt Davis "Rain", 2007. 8'55''

Compartir
RecercaLínies de visiómúsicasoBarbara HeldPilar SubiraTape Musicfield recordingsLínies de visió