Son[i]a #202 Sigalit Landau
- 01:29 El moviment
- 02:52 La relació entre video i escultura
- 04:05 Apunts biogràfics
- 06:07 Records i infància
- 07:28 Contradiccions
- 10:20 Hula hoop de filferro d'arç o niu
- 12:23 Treballar al Mar Mort
- 15:27 Art i política
- 16:39 Artista vs investigadora
- 17:50 Influències
- 18:34 Recepció internacional
- 19:21 Un pont entre fronteras
Sigalit Landau va néixer a Jerusalem el 1969 i es va formar entre Israel, el Regne Unit i els Estats Units, en un entorn bilingüe i multicultural encara que sempre amb la vista posada al Desert de Judea i al Mar Mort. Després de diversos anys d'estudis de dansa i del seu pas per l'exèrcit, va començar la seva carrera artística, centrant-se principalment en l'escultura.
Els seus primers treballs van ser exposats al Witte de With de Rotterdam, el Herzliya Museum de Tel Aviv, la Documenta de Kassel i la Biennal de Venècia, entre d’altres. Des de finals dels 90, Landau va reinterpretar el seu treball escultòric mitjançant l'ús del cos en performances i vídeos. En aquests, treballa recursivament símbols, imatges i narracions com a formes terapèutiques de les ferides provocades per la seva condició històrica, personal i cultural.
SON[I]A parla amb Sigalit Landau de la seva obra i de la metodologia que utilitza a l'hora de proposar la seva particular visió del món. L’entrevista també tracta les contradiccions i les connexions implícites que, en la seva obra, es tracen entre la biografia, el territori i la política, alhora que analitza el paper de l'art com el llenguatge mitjançant el qual pot donar comptes d'aquest encreuament.